Tuesday 16 September 2014

poziv za sudjelovanje u projektu prikupljanja fanzina knjižnice Tabula Rasa

ekipa iz knjižnice Tabula Rasa radi na zanimljivom projektu digitaliziranja starih/novih fanzina i pozivaju sve koji imaju iste da pomognu sa skeniranjem ili doniranjem.. ideja za projekt postoji već dugo, a nakon nedavnog okruglog stola o fanzinima je poprimila i ozbiljniji karakter..
ispod je njihov poziv za sudjelovanje na projektu pa podrži ako možeš..

"Priključite se i vi projektu na kojem radimo u posljednje vrijeme. Skupljamo i skeniramo hrvatske fanzine koje ćemo postavit u arhivsku online bazu a koja će biti u sklopu portala koji pak će funkcionirati s nekim tekstovima, reportima i slično kao neki online fanzin.
Ukoliko imate neke fanzine a živite u okolici Čakovca možete ih donijeti u Knjižnicu i čitaonicu Tabula Rasa te nam dati da ih uvrstimo u našu veliku bazu gdje ih možete čitati il nam ih možete posuditi da ih poskeniramo. Ukoliko živite negdje oko Zagreba možete ih odnijeti do Booksa u Centar za dokumentiranje nezavisne kulture sa kojima surađujemo na ovom projektu pa su nam priskočili u pomoć u prikupljanju fanzina koje će nam proslijediti u knjižnicu. Mi pak ćemo naše dupliće odnijet njima da ih njihovi posjetitelji mogu tamo čitati.


Ukoliko živite negdje dalje, možemo se dogovoriti kako da ih pošaljete pa nam se javite u inbox ili na e-mail adresu tabula_rasa@actnow.hr
Ako znate nekog tko ima fanzine kod kuće na tavanu, podrumu, u kutijama, bilo gdje, šaljite nam kontakte, raspitajte se, pomognite nam da bismo sredili što veću online bazu.

Za sada skeniramo samo hrvatske fanzine koje ćemo postavit online a za fanzine iz drugih zemalja ćemo vidjeti naknadno. No, u Knjižnici i čitaonici Tabula Rasa imamo arhivu fanzina iz cijelog svijeta koja broji nešto više od 1500 komada a fanzine možete doći čitati i popričati sa nama o njima jer držimo da su izrazito važan kulturološki fenomen komunikacije."

2 comments:

Anonymous said...

Nebrem vjerovati, al nekolicina pojedinaca stvarno vrača fanzine u život.. Za mene su oni najbolja stvrar na sceni.. kad se sjetim mojih početaka s cjelom tom pričom oko panka... nisam imal kompijuter, a kamoli internet haha.. fanzini su bili jedini izvor informacija.. bilo ih je svakakvih, al je svaki bil poseban na svoj način... ono kaj oču reči je to da su mi fanzini bili izvor informacija i s njih sam naručival kazete, prišivke bla bla.. oni su ostavili veliki utjecaj na mene i zbog njih dan danas slušam pank :).. moj ukus je ostal zarobljen v tom vremenu.. onaj osječaj kad ti nakon 2 tjedna od naručivanja dojte kazeta s nekom opakom kraščinom.. staviš to u poluraspadnuti kazetofon, pivu v ruke i deriiii.. sva ta buka mah nekej neopisivo.. imam osječaj da je to nekad bilo sve napravljeno s guštom.. sve je nekak imalo svoju dušu.. kak se to veli ne?.. danas je sve to po meni goli kurac.. internet, mp3 bla bla.. nema više buke, nema više stava.. svi se zapiraju v studije miksaju, šminkaju i kad je konačno izdanje gotovo downloadaš taj proizvod v rukavicama.. nema više onog dojdemo snimimo i to je to. pak sam zabrijal hahah nije prvi put.. uglavnom oču reči da podržavam tu ideju s fanzinima, al onaj osječaj kad držiš fanzin u rukama nebreju zamjeniti nikakve tehnološke pizdarije..
štakor

..crucified freedom.. said...

tenks na komentaru.. opet potpisujem za sve i nemam kaj dodati..

meni je samo iznimno drago kaj su se opet počeli pisati ovi papirnati zinovi i nadam se da se bude nastavilo s tim i dalje.. zajebite internet i sterilne reporte/intervjue/davnlode/fejsbuke i sl., treba biti kreativan i opet delati na papiru da ima to neku dušu, po meni nije bitno dal je to nekaj posebno kvalitetno (ono, "kvaliteta" bude ionak uvijek isplivala na kraju krajeva), bitno da je iskreno, da se uloži neki bar minimalni trud, a osječaj dok držiš u rukama nekaj takvog kaj si sam stvoril pa i od ostatka ekipe, ako znaš cjeniti tuđi trud i želju, je jednostavno nenad*ebiv....