Monday 14 March 2011

sumrak iluzija



                       "pogledaj dobro svoju obećanu zemlju
                       od zemlje obećanja nastala je zemlja iluzija...

                       gdje su nestala sva tvoja obećanja
                       stalno se množe ista stara sranja
                       tvoj san te je vodio sad ga ima jako malo
                       netko ga je jeftino prodao
                       policija- u službi građana
                       vlast- u ime naroda
                       sve to zvući kao jako loša šala
                       ali je nažalost i predobro uspjela

                       uče te da stojiš poslušno u redu
                       da nevidiš jad ,da nevidiš bijedu
                       da i dalje vjeruješ u obečanja
                       i živiš od davno umrlog sna
                       ali san je san, a san je iluzija
                       iluzija je obmana, obmana i prevara
                       ti više ne možeš živjeti od obećanja
                       jer ti sada gledaš sumrak iluzija
                       on polako te obavija, u sebe te uvija
                       iznutra te ispunjava i nikada ne napušta
                       i sada sebe gledaš kao potpunog stranca
                       gledaš se odnekud izdaleka

                      i dok stojim sam na nepoznatom mjestu
                      ukoćeno promatram sumrak iluzija
                      nebo je tamno kao budućnost
                      što više gledam naprijed sve više vidim prošlost
                      u buci ratnih strojeva i propagandnih slogana
                      izgubilo se moje srce nestalo je moje ja
                      u buci ratnih strojeva i propagandnih slogana
                      izgubilo se moje srce nestalo je moje JA"

                                                             R.Promjena

2 comments:

kktz said...

pozdrav, ima ovdje Radikalna Promjena / Bad Justice / Demant - trio tape

http://rat-shit-sandwich.blogspot.com/2011/03/radikalna-promjena-bad-justice-demant.html

..crucified freedom.. said...

dragulj!.. fala majstore!

bad justice su ovdje nevjerojatni!.. znači s tog lajva su najave pjesama na onoj kazeti We Ara Angry And We Riot..ako se ne varam..

a i radikalna, a pogotovo demant su isto odlični!..