Thursday 21 August 2014

upcoming gig in Zagreb, Croatia

maybe it's to early, but I don't care.. after super great show of Hoću? Neću! in May, one more hc punk legends from Serbia are reuniting and will play few shows (!?), among others in Zagreb as well.. one more band on which many of hc punk kids from 90's/early 00's grew up on, band which, as legend says were playing gigs in front of 500 people, band which released record in Japan and band which surely was having a big influence on us all - Totalni Promašaj..
eh, and when you see who else will play with them, well maybe this could be even better then above mentioned gig.. so let's see what we have here;

when?.......................................................22.11.2014., Saturday
where?......................................................AKC Medika, Zagreb
who?.........................................................TOTALNI PROMAŠAJ hc punk, Srb
                                                                 AK-47 @ crust punk, Cro
                                                                 NUCLEAR ALTAR crust d-beat metal, Cro
entrance?...................................................?

if you are interested in how Totalni Promašaj are preparing and what you can expect be sure to check rehearsal footage on the following links:
PROBA 1
PROBA 2

7 comments:

Anonymous said...

ovo je postalo jako zanimljivo
prošli put Hoću? Neću!, a sad totalni promašaj..
ma nebre bolje.. stari bendovi+odlično staročeško :)
e bil sam jučer v ormožu i kupil sam zlatkoroge klub PREMIUM..
limenka je zlatne boje i grda je u
pizdu materinu, al nisam mogel odoljeti.. tak da dok buš imal čas dojdi na degustaciju
štakor

kktz said...

ej da se i ja javim, fala i na podrsci nonsensu dolje, bilo dobro u gradisci, poslje vukovara vjerovatno i nest blize vama, hehe. ja sam vec neko vrijeme nazalost nezaposlen, sretno tebi na novom poslu, al eto, bar ovog sad ima, nuclear altar ima 15 stvari pa nam ovo bas dobro upalo, ima vremena do onda, vidimo se. pozdrav i stacu i svima od ekipe :D

..crucified freedom.. said...

pozdrav i hvala!.. ja praktički 2 god bez posla, sad je nešt upalo pa do kad bude ;)..
nadam se da se vidimo u čku, a naravno i na ovome..

Anonymous said...

pozdrav i tebi kktz..
več duže vrjeme te oču pitati dal možda još uvjek postoje one stare
Gruuthaagy majice?
štakor

kktz said...

te majce sam i ja imo jednu, al mala pa ju poklonio daaavno.

..crucified freedom.. said...

kume pa kaj je to problem!?.. najdi sliku i odnesi de si već nosil i napravi si majicu..
mislim da te nebu kktz tužil za autorska prava.. ;)

kktz said...

daobi ja pripremu za tisak al nemam jer nisam ju ja radio, tak da nemog bas pomoc.