Saturday 17 May 2014

PAJSER ŠMAJSER #2 fanzine


new/old 'zine from Požega, Croatia published in August 2013.. I say new/old because this is a new number and it's been 8 years since the 1st one..
24 pgs of A5 format written on Croatian.. it consist of infos about bands Hellback, Propast and Bleeding on Wednesday, short but nice comic named "Starving..", movie suggestion, few columns borrowed from one old Serbian 'zine Tri Drugara (which, as the author say, had some big influence on him and his point of view on punk in general), story about band Baikor and that's pretty much it.. wait, no there's yet extensive review of Mentalna Smrt 'zine (mine and my friend's 'zine) in which he write many bad things about our 'zine.. he said that he doesn't want any reaction on this text, so he won't get it from me but I must mention just one thing; okay he didn't like it, I respect his opinion, maybe he had right in some things (hardly) but as reading his review I can't not to notice that he's doing exactly the same for what he accused us, and if you compare some author's writing in introduction with this review, it seems that it's full of contradictions.. but okay, I didn't take that personally and there's not need for any tensions.. it seems that it's obligatory to have some "spitting and hating" texts in today's 'zines so I'm used to that..
about design - it's pretty clear, computer made, few pictures, nice black front page and punk collage on back page..
price is 5kn and it's available on e-mail bellow.. in meantime new number is released also but I didn't read it yet, I hear that it's better then this one..

-contact: benzorex@gmail.com

16 comments:

Anonymous said...

izdan je već i treći broj, ako nemaš bum ti skopiral.
inače meni je ovaj broj bezveze(ne vezano zbog MS recenzije), praktički se nema kaj za pročitat, a ove kolumne iz tri drugara su već tolko prožvakane teme da kolko god su tekstovi dobri nema smisla više. Al plus za ovaj Baikor tekst(recimo) i filmsku preporuku. S druge strane treći broj je super. Autorove kolumne su mi bile puno zanimljivije i relevantnije za pročitati nego ove posuđene iz tri drugara, filmska preporuka klasa, ostatak više manje sličan #2. Bend infosi su više manje šturi, službeni i sterilni(al to je do bendova, a ne do autora), al je zato Gajo pokazal kak se treba pisat o svom bendu. Uglavnom dvojka loša, trojka odlična.

J

..crucified freedom.. said...

da znam za 3., al ga nisam još nabavil, nego sam čital neke recenzije kak sam i spomenul gore pa čujem da je dobar..
zadnji put sam u zgu rađe zel čebulu #1..

Anonymous said...

hahahahah
pa kaj je???
opet oružani sukobi na pomolu?
heh
jura kaj se nisi ti do nedavno svadil s gajijem?
Velač znaš kaj? idem prek na staročeško :)
štakor

..crucified freedom.. said...

kakvi oružani sukobi?..

živjeli!.. najrađe bi došel do tebe sad s bajkom, al nemrem, kuham neki grah, heheh..

Anonymous said...

kakva ti je čebula?

ako pod oružani sukobi misliš na fanzinske svađe onda ne...svaku kritiku koju sam ja imal prema pajseru #2 i samom autoru je autor u trečem broju pobil tak da nema smisla. A i upoznal sam autora osobno i čist kul i nemam kaj srati.
A kaj se tiče Gajija, pa to je već odavno gotovo, one kritike kaj su bile su prošle, zadnjih par brojeva IOSC-a je meni super, what remains is more than words mi je isto super 'zin, tak da nemam više nikakvih kritika po tom pitanju, a i družil sam se dosta uživo s njim i jako mi se promijenilo mišljenje o njemu(na bolje naravno), tak da kaj se mene tiče trenutno nema nikakvih fanzinskih svađa, samo ljubav širim sad hahahaha.

J

..crucified freedom.. said...

prolazna ocjena za prvi broj od mene za čebulu, ima naravno nedostataka nekih, al sve u svemu nije baš preloše.. bude tu uskoro neka recenzija pa češ da vidiš..

Anonymous said...

tak nekak je slično i kod mene s čebulom

J

Anonymous said...

a kaj ste vi dva neki žiri kaj dajete ocjene?
štakor

..crucified freedom.. said...

da, kaj nisi znal?.. nas dva smo ti šefovi svemira i ocjenjujemo sve živo i neživo i ak mi nedamo prolaz, najebo si stari moj..

a vidim da si ti dežurni podjebavač, hehe kak i inače..

kakve ocjene, ja sam sam velim da je prolazna ocjena kaj se mene tiče, znači po mojem ukusu, neznam kak da se drukčije izrazim.. a i da delim ocjene nevidim kakvi bi to problem bil, pa valjda morem reči svoje mišljenje o bilo čemu.. to je isto ko dok u nimfi ocjenjujemo kvalitetu rezanci..

Anonymous said...

da sam dežurni podjebavač je istina..
ja samo oču da se diskutira..
ako za to treba podjebavati ja sam uvjek tu :)
bil sam jučer na rezani i bila je prefina.. možda mrvicu presvetla, al bilo je v granicama.. znači norma je zadovoljena
štakor

Anonymous said...

barić ga je udario žestoko, pa pošteno je da i pojede govno koje tu i tamo, mislim toj takva igra. iosc sam čito onaj neki što si mi ti fejer kopiro i ne znam, men to ostavlja samo prazninu na kraju. + gajini infosi je men jedno tejedno + kirurško pobrojavanje koncerata i izdanja, svakom njegovo, znači meni ne njegovo. eto emsi geksi, požega ;)

..crucified freedom.. said...

iosc sam čital ovaj zadnji znači 16. broj koji je ogroman, pola ga je na engleskom pola na hrv i moram priznati da super izgleda.. sad sa autorovim razmišljanjima i obrađenim temama nisam baš na ti, kak bi se reklo, ali to je moj problem valjda.. a i par ljudi mi već reklo da Gajo piše u svakom broju jedno te isto, ja neznam, nisam baš čital prethodne (osim dijelova o mentalnoj, hehe..)

pajseru ja ništ ne zamjeram, al nemogu ne primjetiti da sa pola stvari u tom drugom broju sam sebi skače u usta..

al ono, na kraju krajeva nešt se definitivno događa sa fanzinima kod nas, evo prije 3-4 godine bili aktivni 2 i to od istog autora sad ih ima 6-7.. sad o kvaliteti istih i samom nekom smislu kaj bi fanzini trebali biti bi se dalo naširoko raspravljati, al bitno da se piše i da ima robe..

ko je čital Pankeu iz Rijeke?.. čul sam da ga neki ljudi hvale, al po tome kaj sam čul već vidim da se meni nebude sviđal..

Anonymous said...

ja nisam još, al mi se isto čini da mi se nebu sviđala ta pankea po svemu kaj sam čul o zinu, a i čul sam da isto ima neki hejt za mentalnu nutra hahahaha najgori smo kume

J

The Snake said...

tenks za IOSC kritike... je, neki ljudi kažu da često vrtim neke iste teme i u neku ruku to je istina a niti ne bježim od toga (objasnio sam u prošlom IOSC broju sve što mislim o tome)... s druge strane, nekim ljudima to ne smeta i svaki novi IOSC broj im je kul... svejedno, treba i to kritizirati kao i sve drugo, jel... definitivno se nekaj pokrenulo u zadnje vrijeme u vezi fanzina na ovim prostorima i nadam se da Mentalna Smrt neće posustati a željno iščekujem i Fejerov novi zin :)

..crucified freedom.. said...

da čul sam i ja, al neću komentirati dok ne pročitam, bude mi Lorki posudil il prvom prilikom kupujem negdje..
mentalna ide dalje, evo baš se neki dan Jura i ja dogovorili da počnemo polako pisat za novi broj..

The Snake said...

kul za Mentalnu, keep it up!